KEJAAM!!!!! SEORANG IBU YANG H4MIL DIB*NUH DAN PER*TNYA DIBEL4H?? KARENA ALASANNYA......................


Sebuah mahkamah menetapkan wang jaminan sebanyak AS$1 juta (RM3. 13 juta) ke atas seorang wanita, Annette Morales-Rodriguez yang berpura-pura meng4ndung sebelum menyerang serta memb*nuh seorang ibu yang sarat meng4ndung dengan menggunakan kayu pemukul besbol serta membelah perut mangsa dengan pisau untuk mengeluarkan bayinya.

Wanita yang mati itu, Maritza Ramirez-Cruz serta bayi yang dijangka dil4hirkan pada minggu hadapan, mati dalam kejadian tersebut, menurut dokumen mahkamah yang difailkan kelmarin.



Morales-Rodriguez, 33, menghadapi tuduhan memb*nuh dengan sengaja tahap pertama dengan menggunakan senjata dan memb*nuh janin dengan menggunakan senjata. Morales-Rodriguez yang hadir ke mahkamah, berhadapan hukuman mandatori penjara seumur hidup jika didapati



bersalah.




 " Saya tidak tahu apa


yang berada di dalam fikirannya, " kata Maria Garcia, 44, yang tinggal berjiran dengannya. Menurut laporan siasatan, Morales-Rodriguez memberitahu teman lelakinya mahu mempunyai anak tetapi dia tidak meng4ndung. Wanita itu kemudian berpura-pura hamil serta seandainya jangkaan kel4hiran palsunya semakin dekat dia mencari wanita hamil.



Morales-Rodriguez kemudian mencari wanita yang hamil serta menjumpai Ramirez-Cruz di sebuah pusat perlindungan. Dia kemudian menawarkan Ramirez-Cruz menaiki keretanya serta berhenti di rumahnya dengan alasan untuk menukar kasut pada Khamis lalu. Morales-Rodriguez kemudian bertindak memb*nuh Ramirez Cruz dengan kayu besbol sebelum membelah perutnya dengan tujuan untuk mengambil bayinya untuk dijadikan anaknya.



sumber:  http://apakeno.blogspot.co.id/
http://www.kabarterheboh.com/2016/04/kejaam-seorang-ibu-yang-hamil-dib*nuh.html?m=1

0 Response to "KEJAAM!!!!! SEORANG IBU YANG H4MIL DIB*NUH DAN PER*TNYA DIBEL4H?? KARENA ALASANNYA......................"

Posting Komentar